ارتباط با رییس اصناف

جستجو

کمیسونها و اتحادیه ها

اطلاعیه ها و بخشنامه ها

آمار بازدیدکنندگان

  • افراد آنلاین: 0
  • بازدید امروز: 0
  • بازدید دیروز: 0
  • بازدید کل: 935213
  • ورودی موتورهای جستجو : 64374
  • IP شما: 3.144.202.167

اصناف با وجود تحریم‌ها در عرصه اقتصادی پیشتاز بودند

عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس: اصناف با وجود تحریم‌ها در عرصه اقتصادی پیشتاز بودن


علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند و رئیس کمیته دیوان محاسبات و امورمالی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اتاق اصناف ایران افزود: در شرایط اقتصادی امروز و مسئله تحریم‌ها و نوسان نرخ ارز، جامعه اصناف خوش درخشیدند.
وی تصریح کرد: با وجود تحمیل تحریم‌های غیرمنصفانه اصناف پیشتاز اقتصاد بازار بودند و موفق عمل کردند و باید بدانیم که امروز در خط مقدم مبارزه با توطئه‌های جهانی هستیم و اصناف نیز باید کمک‌کار باشند.
شهبازی افزود: در بحث مالیات کسب‌وکارها سازمان امور مالیاتی باید به اصناف اعتماد کند و شرایط سخت بازار در روزهای تحریم را مدنظر قرار دهد، همچنین اعتماد و اطمینان بین ممیزن سازمان مالیاتی و کسبه و بازار باید وجود داشته باشد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: دولت باید شرایطی فراهم کنند که امکانات کار برای همه به منظور ایجاد اشتغال کامل فراهم شود، همچنین در اصل ۴۴ قانون اساسی شرایط باید به‌گونه‌ای باشد که بتوان از ظرفیت اصناف و بخش خصوصی در راستای ارتقای اقتصاد بهره برد.
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار یکی از قوانین خوب و قوی و نیاز کشور است و امید است دولت موضوع تسهیل صدور کسب‌وکار را به صورت جدی پیگیری کند.
تارخ درج خبر : 1/12/1401 ساعت 10:45

تاریخ درج :  1401/12/1

تعداد بازدیدها : 1506
 

ارسال نظر


نام :  
ایمیل :  
وبلاگ / سایت :  
 
دیدگاه :  

پیام رهبر

تبلیغات

مرکز طراحی وب زئوس

لینک های مفید

اوقات شرعی

نظر سنجی

نظر شما در مورد محتوای سایت چیست؟