ارتباط با رییس اصناف

جستجو

کمیسونها و اتحادیه ها

اطلاعیه ها و بخشنامه ها

آمار بازدیدکنندگان

  • افراد آنلاین: 0
  • بازدید امروز: 0
  • بازدید دیروز: 0
  • بازدید کل: 981854
  • ورودی موتورهای جستجو : 66587
  • IP شما: 3.135.186.9

دفتر نمایندگی اتاق اصناف مرکز استان فارس واحد داریون افتتاح شد

دفتر نمایندگی اتاق اصناف مرکز استان فارس واحد داریون افتتاح شد


دفتر نمایندگی اتاق اصناف مرکز استان فارس واحد داریون افتتاح شد

*آیین افتتاح دفتر نمایندگی اتاق اصناف مرکز استان فارس؛ واحد داریون با حضور فرماندار شهرستان شیراز، رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس، مدیر مؤسسه آموزش و پژوهش اصناف فارس، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر داریون و... با همراهی اصحاب رسانه بعد از ظهر شنبه 26 خردادماه برگزار شد.*

دکتر لطف‌الله شیبانی، فرماندار شهرستان شیراز در این آیین با تبریک عید سعید قربان و دهه امامت و ولایت گفت: راه‌اندازی دفتر نمایندگی اتاق اصناف مرکز استان فارس در داریون یک کار خیر است؛ شهردار داریون از زمان انتصاب در این سمت منشأ اقدامات خوبی در این شهر بوده و پیگیر امور مردمی است.
حجت جوانمردی، رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس با تشکر از حضور اصحاب رسانه در این برنامه گفت: حق مردم داریون بود که از دفتر نمایندگی اتاق اصناف مرکز استان فارس در شهر خود برخوردار شوند.
وی همچنین با تبریک روز ملی اصناف(1 تیرماه) افزود: دفتر نمایندگی اتاق اصناف مرکز استان فارس در داریون هدیه به مردم خوب این شهر است و امیدواریم با همکاری مردم داریون، طرح سامان‌دهی واحدهای فاقد پروانه کسب به زودی اجرایی شود.

راه‌اندازی دفتر نمایندگی اتاق اصناف مرکز استان در داریون حاصل هم‌افزایی است
یزدان رحیمی، شهردار داریون نیز در این مراسم با تشکر از اتاق اصناف مرکز استان فارس، فرماندار شهرستان شیراز و اعضای شورای اسلامی شهر داریون گفت: از حضور و پیگیری مقامات استان، شیراز و مسئولان داریون برای شرکت در این مراسم و تحقق راه‌اندازی دفتر نمایندگی اتاق اصناف مرکز استان فارس در داریون تشکر می کنیم.

نرگس افتخار، عضو شورای اسلامی شهر داریون نیز در این مراسم گفت: امروز شاهد تحقق خواسته خوب مردم شهرمان هستیم؛

زهرا قربانی، عضو شورای اسلامی شهر داریون هم در این آیین گفت: دفتر نمایندگی اتاق اصناف مرکز استان فارس که در شهر داریون امروز تأسیس شد در پی پیگیری‌های فرماندار محترم شهرستان شیراز و رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس محقق شده است.
تارخ درج خبر : 30/3/1403 ساعت 13:6

تاریخ درج :  1403/3/30

تعداد بازدیدها : 954
 

ارسال نظر


نام :  
ایمیل :  
وبلاگ / سایت :  
 
دیدگاه :  

پیام رهبر

تبلیغات

مرکز طراحی وب زئوس

لینک های مفید

اوقات شرعی

نظر سنجی

نظر شما در مورد محتوای سایت چیست؟