ارتباط با رییس اصناف

جستجو

کمیسونها و اتحادیه ها

اطلاعیه ها و بخشنامه ها

آمار بازدیدکنندگان

  • افراد آنلاین: 0
  • بازدید امروز: 0
  • بازدید دیروز: 0
  • بازدید کل: 981847
  • ورودی موتورهای جستجو : 66587
  • IP شما: 18.222.168.76

دیدار هیئت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان فارس با نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس

هیئت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان فارس با نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس دیدار کردند


هیئت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان فارس با نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس دیدار کردند

دکتر جعفر قادری از تلاش ها و زحمات اتاق اصناف مرکز استان فارس برای حل مسائل و مشکلات صنفی تقدیر کرد

هیئت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان فارس با نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس دیدار کردند؛

🔸 در این دیدار چالش‌ها و مسائل حوزه اصناف، در خصوص معرفی و رفع موانع سامانه جدید عرضه کالاهای اساسی توسط اصناف بررسی شد.
حجت جوانمردی ریاست اتاق اصناف فارس در خصوص سامانه بومی جهت عرضه کالاهای اساسی ابراز داشت : زحمات زیادی در طراحی سامانه بومی جهت توزیع کالاهای اساسی در اتاق اصناف مرکز استان کشیده شده است.
وی با تقدیر از حمایت های قانونی نمایندگان مردم شریف شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از جامعه اصناف به عنوان بزرگترین تشکل مدنی کشور ادامه داد : وقتی ظرفیت بالقوه فعالیت از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در مرکز استان فارس وجود دارد ، چرا باید از آنان چشم پوشی کرد و این ظرفیت ها توسط استان همجوار استفاده و سهم شیراز نادیده گرفته شود. ما اعتقاد داریم باید از تمامی ظرفیت های موجود در شهرستان شیراز برای مرکز استان استفاده و سپس از ظرفیت دیگر شهرستان های فارس بهره جست و در صورت عدم وجود امکانات لازم آنگاه به سراغ دیگر استان ها رفت.
حجت جوانمردی، ریاست اتاق اصناف مرکز استان فارس در این دیدار با تاکید بر نقش اصناف در حوزه اقتصاد کشور گفت: پیگیری مطالبات اصناف منجر به حل مشکلات صنفی، خدمت به مردم و توسعه اقتصادی کشور عزیزمان خواهد شد و در دستور کار اتاق اصناف مرکز استان قرار دارد.
وی افزود: اتاق اصناف مرکز استان با همکاری موسسه آموزش و پژوهش اصناف و بازرگانان در حال برنامه ریزی و اجرایی کردن دوره های آموزش های عمومی و تخصصی بلندمدت و کوتاه ‌مدت در جهت بهبود کیفیت عملکرد صنوف است.
جوانمردی اضافه کرد: در این راستا نقش برنامه های آموزشی انکار ناپذیر بوده و در صورتی که با شرایط و لوازم مناسب و به صورت اثربخش اجرا شود در پویایی و توسعه اتاق های اصناف و اتحادیه های تحت پوشش نقش مهمی خواهد داشت.
رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس در دیدار با نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین تاکید کرد: رفع موانع پرداخت سهم اصناف از جرائم توسط خزانه دولت از مطالبات اصناف از دستگاه های دولتی است و امیدواریم که در بودجه دولت، سهم اصناف از درآمدهای حاصل از جرائم صنفی لحاظ شود.
گفتنی است؛ رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس که همراه با هیئت رئیسه، مشاور امور اقتصادی خود و مدیر موسسه آموزش و پژوهش اتاق اصناف مرکز استان فارس در این جلسه حضور پیدا کرده بودند و از رویکرد حمایتی مجلس شورای اسلامی در حوزه اصناف از رئیس، هیئت رئیسه، اعضای کمیسیون اقتصادی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی قدردانی کردند
تارخ درج خبر : 30/4/1403 ساعت 9:37

تاریخ درج :  1403/4/30

تعداد بازدیدها : 915
 

ارسال نظر


نام :  
ایمیل :  
وبلاگ / سایت :  
 
دیدگاه :  

پیام رهبر

تبلیغات

مرکز طراحی وب زئوس

لینک های مفید

اوقات شرعی

نظر سنجی

نظر شما در مورد محتوای سایت چیست؟